W dniach od 3 do 7 października br. uczniowie kas IV – VIII uczestniczyli w projekcie edukacyjnym „Z tabliczką mnożenia na ty!”. W ramach działań edukacyjnych czwartoklasiści zmierzyli się z matematycznymi stacjami zadaniowymi, klasy V, VI i VII brały udział w „Skakankowej Tabliczce Mnożenia”; oprócz tego odbył się konkurs na najciekawszą pracę, grę edukacyjną, lapbooka lub rymowankę zw. z mnożeniem, a także zawalczyliśmy o tytuł Eksperta Tabliczki Mnożenia. Projekt został połączony z organizacją Światowego Dnia Tabliczki Mnożenia (12. edycji cyklicznej akcji znanej pod nazwą World Multiplication Table).

ŚDTM przypada corocznie w pierwszy piątek października, a celem akcji jest propagowanie zabawowej formy nauczania i uczenia się matematyki. Impreza ma również zachęcić wszystkich do przypomnienia sobie tabliczki mnożenia w przyjemny, niecodzienny sposób. Podczas realizacji projektu Jedenastkowicze bardzo chętnie i aktywnie zmagali się z różnego rodzaju łamigłówkami, zadaniami tabliczkowymi oraz zagadkami matematycznymi ukrytymi w balonach. 7 października odbyło się podsumowanie projektu i wręczenie nagród.

Miło nam poinformować, że Ekspertami Tabliczki Mnożenia na poziomach klas IV – VIII zostali: Anna Wiącek (IVa), Mikołaj Adamek (Va), Hubert Konieczny (VIa) i Filip Iwaszko (VIIIa).
Najciekawsze pracę w konkursie „Może pomnożysz” wykonali: Malwina Zboina (Va), Zofia Kempkowska (VI b) oraz Zofia Kaczmarek (VIIIc).
Natomiast najlepszy wynik w „Skakankowej Tabliczce Mnożenia” uzyskała Hanna Wodniczak z klasy Vb.

Poza zmaganiami indywidualnymi, uczniowie klas IV, działając zespołowo, zmierzyli się w matematycznych stacjach zadaniowych. Najlepsze wyniki uzyskali następujący uczniowie: - drużyna klasy IVa w składzie: Oliwia Maciejewska, Artem Sivozhelezov, Anna Wiącek, Matviei Kuian, Aina Aidohdyieva, drużyna klasy IVb w składzie: Amelia Kędra, Amelia Rzekiecka, Filip Sołtysiak, Jan Chen, Sebastian Zieliński.

Serdecznie gratulujemy wszystkim uczestnikom i życzymy dalszych sukcesów.
Projekt był dla uczniów ciekawym i wartościowym przeżyciem, sposobem na naukę poprzez zabawę.